Love him, hate him, kiss him, diss him, try to walk a mile in my kicks!!!!


Mellan mattepluggandet och Entourage- avsnitten satt jag inne på olika hemsidor och kollade klänningar och letade inspiration till studentbalen. Jag har för övrigt redan köpt en klänning, eller rättare sagt..jag köpte en klänning för över ett år sedan och för några månader sedan slog jag till på en ny. Men i vilket fall som hellst, jag hittade min drömklänning från Lanvin. Jag älskar vitt, jag älskar att se ut som en liten gräddbakelse. Vill man se ut som en liten gräddbakelse och har 31 000 kronor över så kan man ju satsa på den här. Dröm skorna kommer från Acne, 3000 spänn. Vill man inte punga ut 31 000, kan man ju köra på den här Acne klänningen för 5000 spänn. Ja, men nej! Im gonna look like a million bucks fastän min klänning inte kostar 31 000!!!!!!! Är dock fortfarande ute på skojakt. Jag har skor till balen, men jag måste hitta Skorna med ett stort S!!

Kommentera inlägget här
Postat av: Angelica

Hej!

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer!

Din blogg var också riktigt fin, skall läsa igenom den nu :)



Om du menar det chockrosa så är det från Nivea, en speciell utlaga som någon underklädes designer gjort, heter i alla fall Chantal Thomass och färgen heter Pink Baby Doll.

Vet inte om den finns kvar nu men kolla :)



Kramar

2010-02-22 @ 09:32:39
URL: http://zoas.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0