u fat whore, i know u have a raisin dick.




Vissa människor borde inte få leva på jorden. Idag har jag ägnat mig åt att stressa, röka ett x antal cigaretter, ha ångest, oro och sedan kom det värsta. Like a slap in the face. Jag nämner inga namn, mest för att jag inte vill bli stämd för att jag skriver massa skit här. Men ja det handlar om en person X. Som är en jävla pingvin, idiot, hora, slampa, orättvis bitch, deskriminerande, kvinnorförnedrande, sarkastisk, omoralisk, osympatisk, förjävlig, äcklig, ful, socialt okompetent plus a whole lot more. Jag du är en jävla bitch. Du är inte kapabel att föra ett ordentligt jävla samtal och du skämtar om min huvudbonad innan du släpper en jävla bomb? Är du helt bäng i huvudet eller? Och det värsta är att du släpper bomben precis innan mitt 3 timmars matte nationella prov? Vad tänker du med din äckliga slyna, tänker du med fötterna eller? Ditt jävla pinguin ansikte. Jag hatar dig. Jag kommer vara en burden på dina axlar, jag kommer aldrig släppa dig tills du ger mig det jag vill ha och du vet vad jag vill ha, ett jävla godkänt. Är det mycket begärt? Det värsta är att du vägrar hjälpa mig, du tror inte på att jag är kapabel att ens få ett G och du är orättvis på alla möjliga sätt och vis. Du har ingen sympati, du kan inte sätta dig in i folks situation.
Hoppas du brinner i helvetet.
Jag har haft en förjävlig dag, bröt ihop helt. Tårarna bara forsade. Det gick inte att stoppa dem, 15 mins senare var jag på toppen humör och blev hyperaktiv och skrattade som om jag var hög.
Förstår inte varför jag alltid måste skratta bort allvaret. Jag är verkligen speciell, jag skrattar åt riktigt allvarliga saker men är jätte seriös när det kommer tlll minimala saker.
Det är skönt att få ut sina känslor ibland, säga vad man känner och bara känna, utan att backa undan, utan att fejka ett leende, utan att låtsas. Bara vara, på riktigt. Äkta. Real.



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0