WILDCAT.........RAAAAAAAAAAAAAAAAAWR!


Jag glädjer mig åt att solen faktist skiner och att det luktar vårigare.Så idag fick ray-bansen åka på. Det gick till och med att ha klänning på sig utan att man frös asset av sig. Jag är glad, fastän jag huvudvärk, pluggar matte och har haft en plågsam dag. Vad är det med mig? Har jag blivit FÖR positiv?
Jag sov dåligt i natt, mest pågrund av att jag hade läst en bit ur "The Black Cat" i vår engelska bok som vi hade i läxa precis innan jag gick och la mig. Det var fruktansvärt, när jag läste berättelsen undrade jag hela tiden om möjligtvis Vasse låg under min säng och morrade, äcklig känsa. Jag vill inte att han ska sova under min säng längre. Creepy. I allafall, på lektionen idag diskuterade vi om katten i berättelsen och ja, analyserade storyn helt enkelt. Kom sedan in på att katter är lässkiga och att de har 9 liv, att man ska spotta över axeln när man ser en svart katt.. osv..
Tänkte även på den gången då jag och L var i Stockholm. Kom att tänka på den gången då vi vaknade upp och katten satt precis vid L´s ögon och stirrade. Äckligt som fan. Ja, det är sånt jag tänker på under engelska lektionerna. Dagdrömmer.
Sedan var det inte mycket mer med det och jag åker med vagnen hem som vanligt, lyssnar på ipoden, går samma gamla vanliga väg hem och när jag börjar närma mig våra radhus upptäcker jag att det sitter 3... JA, 3 st jävla katter på vägen i rad, med ca 10 meters mellanrum mellan varandra och även hunden som väldigt sällan är ute nu i vintertid. Vafan, jävlas nån med mig tänker jag då? Det lässkigaste är också att katten som är närmast mig är SVART!! U heard me! Och den börjar springa mot mig när den får syn på mig.
Jag flippar. Jag är inte en sån som vanligtvis är rädd för djur, varken hundar, sniglar, maskar och absolut inte katter( måste dock erkänna att jag hatar spindlar och ormar). Men nu blir jag riktigt rädd, katten ger mig bara en väldigt creepy blick och springer förbi mig. Ush och fy på katter, jag börjar till och med vara rädd för min egen.  I natt sover jag utan katten. Sorry bäbis, men cat´s scare the shit out of me nowdays.
Hoppas ni har haft en mindre creepy dag.
PUSSSSSSSSS,

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0