2010!


Gott Nytt år IGEN!
Jag hade en fantastisk kväll/morgon?. Vi började med middag hemma hos L med girlsen. Fast det var ju inte maten vi fokuserade på utan det var självklart de färgglada drinkarna vi ordnade. Sedan bar det av till Kullavik på A´s fest. Partajade på bussen med några andra lika glada flickor. I Kullavik träffade vi folket, firade 12 slaget med fyrverkerier och champagne. W var bäst på att spruta skumpan. Det blev rätt segt så vi tog bussen in till stan igen och hamnade på Mariaplan hemma hos okänd människa. Vi var dock inte särskilt välkomna så vi tog med oss lite folk därifrån och gick till en annan fest i närheten. Denna var dock helt urspårad och totally out of control, bokstavligen. Det låg folk och spydde, köket var en riktig katastrof, vardagsrummets golv/matta var riktigt jävla smutsig med tanke på hur många skor som stampade där, toaletten var sönder, musikinstrument låg utspridda över hela huset, sängarna var förstörda. Ja, det var helt sjukt! Men det var en riktigt rolig fest må jag säga.
Ett tips: Ha aldrig hemmafest! Vi hade svinkul och det spelades riktigt grym musik. På väg hem fick jag stöd av W men lyckades ändå ramla med ansiktet i marken. Jag har en rejäl bula i pannan nu och små jack från gruset.
It was a blast. Vi hade sjukt roligt. Tack för en underbar kväll tjejer och killar. Jag hoppas på ett grymt 2010!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0