8 Januari 2010!

Tjenis kompisar. Dagen har varit helt okej. Det blev kort dag i skolan med endast fysik. Träffade sedan Madde och fikade, sen kom D dit. Åkte hem och städade lite. Sedan åkte jag och mammi på en sväng och kom hem med lite nya grejer, bla en ny laptop. Så nu har jag äntligen en splittrans ny Sony Vaio. Ska dock ta itu med det imorgon. Sedan blev det promenad och hemmamys. Jag har vart opepp på utgång, antagligen pga att jag fick stå och frysa asset av mig i väntan på vagnen. Jag väntar på varmare tider eller tills jag värmt upp mig lite hemma. Sa jag är hemma och lyssnar på glad musik. Bland annat Jet, Lady Gaga, The Temper Trap, Vampire Weekend, Kings of Convenience, Beyonce och Paloma Faith.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0