And when you're high you never ever want to come down, so down, so down, so down

TJÄ!
Vilken jävla lång cepe dag. Jag är dock glad. Jag och L skrattade mest bort den. Började dagen med väldigt oväntad massage på stresshanteringen. Så jävla skönt. Sedan var det håltimma och historia och seminarie i religionen. Fick sedan stå ut med Görans babbel på biologi lektionen. Fyfan säger jag bara. Jag tror han hatar mig, Lisa och Melissa. Inte för att jag bryr mig. Men ändå, man märker det på hans blickar som skriker "jag ser jätte snäll ut men jag e arg så det snart börjar ryka ur öronen på mig". I vilket fall som hellst hade jag en otroligt rolig dag. Har inte haft såhär bra dagar på länge, fastän den var lång och lektionerna var plågsamma.
Imorgon är svenskan inställd vilket innebär att vi börjar kl 13.00, men vi ska istället ha beachvolley och måste åka till frölunda smedja direkt och spela i ca 1 timme. Jag tänker dock dra så fort jag får möjligheten eftersom vi har engelska kl 14.20. Tar ju ett tag att åka tillbaka till skolan igen. På tal om engelska, nu måste jag läsa klart de 50 första sidorna i What´s eating Gilbert Grape. Komisk bok må jag säga. Hoppas jag inte somnar, jag är för trött för att läsa och för trött för att fokusera. Annars slukar jag ju böcker på nolltid.
Dessutom börjar paradise om 30 mins. Missa inte det!
PUSS & PEACE

Förresten:

Melissa, jag och Lisa??? Likt eller hur? (NOT)
ELLER kanske.....?

Vi gillar Charlie´s angels versionen mest tror jag. Passar bäst in på våra hårfärger. Haha, jag tror att vi är beviset på att "Good things do come in threes"


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0