But the hottest bitch in heels right here


Åh vad jag är trött. Mitt huvud känns som en tickande bomb. Tråkigt nog hjälper inte värktabletter.
Pallrade iväg mig till skolan, blev dock väldigt kort dag. Slutade efter stresshanteringen, alltså kl 9.30. Hade mental träning och jag höll som vanligt på att somna. Som tur är gjorde jag inte det. Vi hade dessutom en ny lärare. Vilket kändes lite annorlunda.
Åkte sedan hem och la mig i säng. Låg och läste Gilbert Grape boken för engelskan och tittade på tv. Sedan sov jag mellan 11-15. Vad är problemet. Jag är konstant trött, alltså obeskrivligt trött. Det funkar inte, snart kollapsar jag. Och pga min trötthet har jag missat lite mer än vad jag vanligtvis gör i skolan. Nu har jag inte vart på engelskan på typ 1 vecka. Måste faktist ta och komma dit imorgon för att få lite mer saker avklarade.
Jag längtar till helgen, fast ändå inte. Vi har ju sista biologi delprovet innan slutprovet så det blir väl en del plugg.
Nu ska jag fortsätta läsa, vila och snart börjar Paradise Hotel. Jag hoppas att ni är bänkade framför teven.
Puss och kram skummbanan!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0