DAGENS!

Favorit...
Låt: Kalla mig - vapnet, Needy Girl- Chromeo, Trying your luck- The Strokes, Acceptable in the 80´s- Calvin Harris, Miss you- Rolling stones, m.m
Sak att göra: Lyssna på musik i allmänhet, live eller genom högtalarna.
Sport: löpning
Dryck: grönt te
Kläder: kvinnligt men rockigt
Film: listan är lång
Bil: En vit eller orange Hummer H3
Serie: 2 1/2 Men, How i met your mother, O.C, Gossip Girl, The Hills, The city 

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Händer ytterst sällan.
Varit i slagsmål? När jag var yngre, var en riktig liten bråkstake. Dock inte med knytnävar och hela paketet.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Senaste...

Låt du hörde: The Temper Trap- Fader
Film du såg: You, Me & Dupree
Kram: Lisa
Puss: Kindpussar ges och tas emot på rullande band
Resa: Tyskland
Dröm: Drömde att Lisa hade en skit snygg Led Zeppelin Tshirt på sig i skolan och att jag blev avundsjuk och gick runt och snacka skit om henne. HAHAH
Person du träffade: Klassen? Lisa
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Matteläraren
Gången du var utomhus: För 1 timme sen
Saken du köpte: Ett par militärgröna byxor, min fina dyrberg/kern klocka


Kommentera inlägget här
Postat av: L

haha det var den fetaste drömmen ;)

2010-01-15 @ 17:34:03

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0