Doesn't it feel much better when you've had a better day than yesterday?


Jag har fuckat upp min dygnsrytm helt och hållet så varje natt ligger jag uppe och kollar på konstiga program på teven. Det har blivit intervjuer med Lady Gaga, 2 live spelningar med Robbie Williams, 1 med MJ och senast igår såg jag nått live framträdande med Lady Sovereign. Och, låten var så jävla fantastisk. Där jag låg i min säng och tänkte på idiotism och hur knasigt livet kan vara.
Men jag tror inte att jag är den enda som känner så här då och då.

I've been waiting hours for this, I've made myself so sick, I wish to stay, and sleep today
I'm so human and it's ok for me to feel this way 
Yeah you me everyone
I got a little temper but I'm a funny one yeah and when the beat went on and it really ain't fucking hot enough
I need a bag of green to make you go away and this is another day of my life and so I say

Doesn't it feel much better when youve had a better day than yesterday?
Doesn't it feel much better when you've had a better day than yesterday?
Doesn't it feel much better when you've had a better day than yesterday?
Doesn't it feel much better when you've had a better day than yesterday?

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0