DR martens for sale!

Tjenis kompisar. Jag har ett litet problem som jag försöker göra mig av med. Jag köpte nämligen ett par Dr Martens, klassiska svarta 8-håls i storlek 39 i september. Använde de 2 gånger men insåg snabbt att de var för små. Så har du storlek 38-39 och är intresserad av ett par eller känner någon som är det, släng då iväg en kommentar. Inköpspriset låg på ca 1200, men jag kan tänka mig att sälja dem för halva priset eftersom jag vill göra mig av med de så fort som möjligt. Så tveka inte, släng iväg en kommentar. Annars lägger jag ut dem på tradera.

Kommentera inlägget här
Postat av: Linda

hej finns dina dr martens kvar?

2010-08-11 @ 18:24:31

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0