Ready to rock it like rock n roll


Jag har haft en riktigt jobbig dag. Skola mellan 8-17.30. Jävligt jobbigt. Iofs bestod dagen av 3 håltimmor, men det är minst lika jobbigt att vara ledig och bara vandra omkring. Bästa lektionen måste ju ha varit stresshanteringen då vi bara satt och målade, lyssnade på avslappnande musik och jobbade med uppgifter. Man får inte glömma avslappningen på slutet heller. Det måste vara världens mest slappa kurs.
Ryskan var dock dagens katastrof. Min lärare är så jävla okänslig av sig. Jag tycker inte att det är OK att kritisera en elev under lektionstid. Alla är där för en anledning, för att lära sig och alla gör sitt bästa ( de flesta) så jag tycker inte att det är OK att kommentera en elevs arbete. Jag menar jag översatte en mening från svenska till ryska (så som jag anser var rätt) och vad får jag höra då? Jo, då säger den bitchen: Aaa, Anastasia har ju en tendens att försvenska meningarna. JA! JAG ÄR MEDVETEN OM ATT JAG DIREKTÖVERSÄTTER! MEN, det finns ju inte så mycket jag kan göra.Jag gör mitt bästa och jag har inte gått i skolan i ryssland som de flesta elever i klassen har. Jag har dock jävligt bra ryska för att ha bott nästan hela mit liv i sverige. Jag gör mitt bästa och ändå får jag skit för det. Alltså det hade vart ok om hon bara sa, nej det är fel! JAG TÅL FÖR FAN ETT NEJ!!!!!!!!! Jag blir ju inte direkt ledsen om hon säger att jag har fel, så dålig självkänsla har jag inte om hon nu tror det. Blir bara så jävla förbannad att jag varje jävla lektion ska få skit, hon ska alltid jävlas och köra med mig. Jag kommer ihåg lektionen innan lovet. Då ställer hon en fråga som handlar om historia, eftersom vi satt på en föreläsning om rysk historia. Och hon ställer en sån jävla omöjlig fråga. Hon vet att ingen kan svaret, inte minst jag! Ändå ställer hon den jävla frågan och när jag säger att jag inte vet svaret, säger hon : HUR KAN DU INTE VETA? Hon är helt jävla hjärlös och vill bara sätta dit oss hela tiden. Jag vill bara att kursen ska vara slut snart. Ville bara få ut mitt hat mot den kvinnan. Min morsa är trött på att höra det varje torsdag nu eftersom jag sätter mig i bilen varje torsdag och kommer med nya klagomål och då sitter jag och mamma och garvar åt läraren för att hon e så jävla störd i huvudet. Och varje gång säger mamma att hon ska ringa den kvinnan, men det blir aldrig av.
Ja, nu har ni nog fått nog av mina klagomål.
PEACE! Gläd er åt att ni inte har ryska med denna kvinnan. PUSSSS
Och för att ta upp nått positivt istället, vill jag påpeka att det är så vackert väder ute nuförtiden


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0