Boys night out!



Skön utekväll igår. Kontiki it was. Jag frös dock röven av mig på väg hem. Missade en vagn och nästa kom inte. Så jag fick en jobbig skelande indier on my back som förföljde mig. Ringde taxi men det var omöjligt att få tag i nån. Sedan kommer min räddning, i form av en servicebil från göteborgs spårvägar som erbjuder mig och den här jobbiga människan skjuts. Åh vad jag var tacksam. Jag hade fan ingen känsel i kroppen efter att ha stått ute i ca 1 timme. Fick även reda på att sista vagnen inte kom pga att föraren hade blivit misshandlad. När snubben berättade det började jag nästan gråta. Fyfan, varför finns det så onda människor här i världen. Jag förstår mig verkligen inte på människor som går och misshandlar oskyldiga helt randomly.
Jävla fittor.
God Natt! Nu ska jag sova.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0