Let them paparazzi this you and me thing


Jag gillar inte spel, speciellt inte dubbelspel. Jag står inte ut med falska människor och jag gillar inte att behandlas som crap. Efter nyår insåg jag ett och annat när jag tänkte efter. Vissa människor är inte ens värda ett fejkat leende. Karma is a bitch. Behandla mig rätt eller få skit av mig. Så är det bara. Jag tänker inte kämpa om jag inte får nått tillbaka. Och jag är inte den som tål vad som hellst, om det är något som stör mig- säger jag till. Så sluta upp med idiotismen och bete er som fucking människor. Mogna sådanna dessutom.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Prince och mysa.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0