Lick ur buttttt


Hej jag har haft ett par ångestladdade dagar. Jag hoppas det går bort snart. Nu kollar jag på entourage. Jag måste även lägga till att jag hatar ordet bästis och jag älskar uttrycket slicka röv. Anledningarna till detta är för att jag inte tror på hela best-friends grejen, antagligen för att människor har kommit och gått i mitt liv. Och slicka röv är ett så perfekt ord för en person som är väldigt på , dock på ett falskt och desperat sätt.
Två fin fina ord. Vad tycker ni?

Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

haha, kul nog så har ordet "röv" alltid facinerat mig. ordet "bästis" har jag också alltid hatat. xx

2010-01-04 @ 23:42:59
URL: http://goldentrasch.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0