Love me or hate me, that is the question!



Nu ska jag snart springa iväg. Träffa L i stan över en matbit eller så. Jag kände för att vara rock n roll idag eftersom jag e smått deppig. Jag vet fan inte vad det är med mig. Kan det vara pga vädret? Jag mår skit, ärligt talat! Jag har ingen livslust, inget att glädjas över, förutom musiken som peppar mig.
Jag hoppas det blir bättre snart för såhär kan jag fan inte gå runt och må. Imorgon bär det dock av till skolan och får äntligen träffa M & L och hänga med dem. Massa plugg. Det känns som jag är lite uppe i det blå och svävar. Jag vet inte vad exakt det är jag ska ta tag i. Ska läsa klart ryskan, göra en historiapresentation och göra stresshanteringsläxan. Fyfan! Wish me luck. Förhoppningsvis är jag snart back on track. Jag kanske e deppig pga att jag har så jävla mycket att göra men har skjutit upp allt som vanligt. Jävla prokastinerare.

Kommentera inlägget här
Postat av: John Lemon

Det bästa du kan göra i presens är att muta mig för ett handfull arbeten. Värt är det!

2010-01-11 @ 20:09:23
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0