No fear, and while you getting your cry on, im getting my fly on


Tjena sötisar!
Jag har haft en rollercoaster till dag. Det har varit upp och ner. Först var jag väldigt negativ till att vi skulle ha engelska. Jag satt och svärde konstant i 5-10 minuter. Sedan lugnade jag ner mig när jag fick mitt betyg i talet och speechanalysisen som jag hade skrivit innan lovet. Riktigt bra gick det! Woho! Så jag gick därifrån med ett leende på läpparna.
Sedan deppade jag mig dock igenom fysiken och historian. Presentationen i historian gick väl bra, jag kommer dock inte ihåg vad jag presenterade om eftersom jag hade skrivit presentationen på 10 minuter. B var iallafall nöjd och sa att vi hade jobbat bra.
Svenskan innehöll massa babbel men som faktist var intressant. Alltid kul med I´s långa moral lektioner.
Eftermiddagen var riktigt bra, fick vila ut ordentligt eftersom jag endast hade sovit 4 timmar i natt och istället knarkat kaffe på morgonen(vilket jag sällan gör). Sedan fick jag klart lite skolarbete också. Nu ska jag fortsätta med stresshanteringen, duscha och kolla på Paradise Hotel. Jag hoppas ni gör detsamma. Det får man bara inte missa.
Ha en fortsatt underbar måndag. PEACE

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0