Pretending we´re alright. Sunglasses cover up my brown eyes. Take me somewhere we can be alone


Igår satt jag hemma och ältade på allt som är värt att älta över och allt som inte är värt att älta över. Det var otroligt frustrerande så jag tog mig en promenad och rensade tankarna lite. Samtidigt som tankarna rensades och lungorna fylldes med skit så insåg jag..vafan gör jag hemma på en lördag? Det är fan inte okej, jag kommer ju ruttna om jag bara stannar hemma ikväll. Då kommer jag ju bli ledsnare än någonsinn. Tänka på allt. Så jag och M drog oss in till M´s bror och hans kompisar och spelade Buzz. Sedan åkte vi in till Henriksberg och drack öl och tittade på 3 medelbra band. Sjuk kväll. Men rolig. Nu är jag dock orolig.
Nä nu ska jag öva på svenska talet och göra engelska läxan. PÖSS!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0