Save your smile until tomorrow


Idag har jag tagit tag i plugget lite smått. Kännde att det behövdes. Har gjort en lista på allt som behöver göras de 2 kommande veckorna och det är följande:
*Läsa 3 ryska berättelser
*skriva ett historia arbete
*plugga biologi inför prov
*2 religionsseminarier
*Stresshanteringsläxa
*skriva en ryska recension
*Svenskatal
Sedan är jag klar med ryskan, svenskan, biologin och religionen och har bara stresshantering, engelska C, historia A, fysik B och idrott kvar. Alltså inte många kurser. Nu ska här kämpas!
Idag var jag på mattelektion igen. Det går riktigt bra faktist. Jag satsar hårt denna gången. Jag önskar att jag inte hade slöat på mattelektionerna tidigare och fattat allt detta för länge sen.
Nu ska jag pimpa min kalender. PUSS!

Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

men va, har du redan börjat skolan?? och just det fan, du tar ju studenten snart you lucky bastard. fina bilder, fint hår! xx

2010-01-04 @ 23:41:43
URL: http://goldentrasch.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0