Lets make history

Musikdjungeln är full av olika genrer, men den genren jag alltig går tillbaka till är självklart rocken. Jag gillar allt möjligt men jag faller alltid tillbaka till skön jävla rock. Det är den musiken som ligger mig närmast hjärtat. Därför tänkte jag presentera 3 sköna och sjukt sexiga låtar jag gillar fruktansvärt mycket.

Kid Rock- So hott

Jet- She´s a genious

Led Zeppelin- Since i´ve been loving you

The rolling stones- Satisfaction

Måste påpeka att det var 9 år sedan jag började lyssna på The Stones. Det var iaf då jag hörde talas om de för första gången. Jag kommer ihåg att det var den 25 juli, år 2000, alltså min födelsedag och jag hade fått Britney Spears album Oops I did it again som precis hade kommit ut då. Helt nöjda dansade jag och mina tjejkompisar igenom alla låtar på skivan och jag fastnade verkligen för I can´t get no satisfaction. Fick sedan reda på av min kära far att det inte alls var någon låt som var skriven för Britney utan att det var en gammal låt Richards och Jagger hade skrivit för en jävla massa år sedan för deras band. Efter några dagar tog jag dubbel skivan vi hade hemma och började lyssna. År 2007 var året då en dröm gick i uppfyllelse, inte bara för mig, utan även för min pappa då vi stod på Ullevi och dansade medans Jagger sprang omkring på scenen som en galning. Jag minns det som igår. Sjukt bra jävla spelning.



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0