T-lymfocyt. B-lymfocyt. T-hjälparcell. antikropp. antigen. vita blodkroppar. plasmaceller. minnesceller. specifika försvaret. benmärg. PUSSS


Bild: Le Smoking

Både igår och idag har jag gått runt som en jävla zombie. Igår gjorde jag det dels för jag var bakis, dels för att jag var sjuk så jag befann mig i min säng hela dagen. Ja, bokstavligt hela dagen. Idag vaknade jag runt 6 och sprang iväg till skolan för att ha min enda lektion för dagen- Engelska. Sen jag kom hem har jag återgått till mitt dagliga jobb- ligga i sängen. Men nu satt jag faktist och pluggade biologi. Har ju prov imon och det känns fett dåligt. Jag sitter dessutom och nyser och snorar ner sängen så det går ju inte direkt bra att plugga. Men jag ger inte upp. Jag ska fan i mig iväg till skolan imorgon och göra det där jävla fucking provet.
Hoppas allt är bra med er. Tackar er som var med och gjorde lördagskvällen riktigt trevlig =)
PEACE!

Kommentera inlägget här
Postat av: Julii

faain vad jobbigt att behöva vara sjuk nu och bakis samtidigt haha. Men lördagen var fett rolii! peaceandlove

2010-01-25 @ 16:00:01

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0