those 10 numbers have never been so special. Call me up day or night




Häääy pojkar och flickor. Hemkommen från skolan hann jag ta lite uttråkade bilder men hann aldrig lägga upp dem för att jag hann somna innan jag bestämde mig för att lägga upp dem. yepp yepp, det är så det ligger till.
Nu är jag iallafall vaken. Jag skippade biologilabben. I had my reasons, för det första för att jag var förkyld, för det andra för att vi skulle disikera fiskhjärna och för det tredje för att jag hade håltimma och hade ingen rolig människa närvarande.
Biologiprovet gick helt okej idag. Jag är glad att jag gick dit och gjorde det i vilket fall som hellst, jag har ju inte gjorde de andra två delproven. yepp yepp. Nu sitter jag och skriver lite engelska. Har snart läst klart hela Gilbert Grape boken, och jag måste säga att den är så jävla bra. Idag började jag gråta två gånger när jag låg och läste. Fyfan. Illa.
Nu ska jag välja en karaktär att skriva ommen kan inte bestämma mig för alla e intressanta på sitt sätt. Fan, nu ska jag ta mig samman.
PEACE OUT!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0