Who'da known, who'da known When you flash up on my phone I'd no longer feel alone No longer feel alone



1 lektion idag igen. Engelska. Jag älskar mina måndagar och onsdagar. Torsdagarna är helt genealiska, 4 timmars hål. Vad fan ska man göra när det är vinter? Visst, det är ok när det är varmt ute för då kan man lägga sig på nån gräsmatta i vasaparken och chilla eller ta en fika på nån uteservering, men nu på vintern när det bara är slaskigt ute vill man ju bara stanna inne i skolan och det är ju inte mycket bättre med tanke på att det nästan e lika kallt inne i byggnaden som utomhus. Hvitfeldtska är fint och känns som en riktig skola och inte bara nån lokal, men mysighetsfaktorn ligger verkligen på noll.
Nu ska jag fortsätta dricka mitt gröna te som smakar öl och läsa lite stresshantering! =)
KRAM


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0