Birthdaygal.


Vilken grym födelsedagsnatt! God mat, god efterrätt, fina vänner(!!!!), gott humör, rolig klubbvistelse. Ja allt var perfekt. Jag menar, vad kan gå fel när man dricker två flaskor skumpa, blir bjuden på drinkar av Dj Rogerio Lopez, dansar med Lopez vid hans bås och väljer låtar, träffar gamla bekanta, minglar, dansar, hittar ett trevligt ragg att föra djupa samtal med (vilket inte utesluter massa goda kyssar).
Ni får ursäkta den dräggiga bilden dock, putmun all the way.
Nu ska jag försöka friskna till  med en god macka och en alvedon. Mitt huvud värker och jag citerar Familjen- "det snurrrrrar i min skalle".
kisses // birthdaygal!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0