Det är så vi rullar i sommar.


Sitter på altanen och blir chokladkaka. Ja, så är fallet. Jag har råkat få en sjuk bränna. Det var medvetet i Alanya men nu bygger jag upp den ännu mer. Ser dock en aning gul ut i webcameran.
Är ensam hemma och leker hemmafru gör jag oxå. Ganska kul. Frågan är vad det blir till middag ikväll. Färsk potatis, brocolli och kycklingspett? Eller kanske bara en hommous-macka? Jag har ingen aning. Det återstår bara att se. Det är bara fantasin som sätter mina gränser. För övrigt så dricker jag nu enbart iste gjort av grönt te och har slutat upp med chipsen. Jag är så otroligt trött på CHIPS, GRILLAT KÖTT och POMMES. Typ det äckligaste som finns för tillfället. Blev lite för mycket av sånt i Alanya och sedan för mkt pommes i Borlänge. USHHH!! Nu äter jag hälsosamt med grönsaker, bönor,brocolli, spenat,knäckebröd,avocado,lax, sallad, grönt te, keso, kyckling, pasta och pesto. MUMMA! Det är sån mat jag har saknat. Och riktig svensk husmanskost förståss.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0