im in the corner, watching u kiss her. Why cant u see, im right over here.


ni får ursäkta mig för den dåliga uppdateringen men jag har varit i fucking turkland och borlänge på peace n love. men nu, äntligen är jag hemma efter två veckor av busigheter. Nu äntligen har jag sovit i över 15 timmar. Nu har jag dushat bort flera kilo smuts från min brunbrännda kropp. Jag har äntligen fått i mig en måltid som inte består av kött och pommes vilket jag hatar mest av allt så jag har övergått helt till fisk kind of..
Dessutom har min hals fortfarande inte blivit bra och jag har låtit som en missbrukare i cirkus 2 veckor nu. Att skrika och sjunga med under spelningarna på peace n love gynnade ju inte direkt halsens välmående. Så nu har jag checkat in på rehab aka Göteborg...och ska leva i mitt rum ett tag tills jag är friskare och kryare. Det är ju inte okej att jag vart förkyld konstant sen studenten och låtit som en kråka i över två veckor. Idag gick jag bestämt till apoteket och köpte slemlösande tabletter och flytande skit som jag ska halsa varje dag tills jag mår bättre.
För övrigt så var festivalen grymt bra, jay-z var otrolig live och jag stod och lipade i ca en kvart. Såg även Lily Allen, The Kooks, The Hives, Patti Smith, Nääk/Rusiak/Adiam/Nimo, Miike Snow, Adrian Lux, Kings of Convenience, Nationalteatern, Familjen, Vampire Weekend, Robyn, Europe, Johnossi och viktigast av allt......... Julian Casablancas. OCH fyfan vad snygg han var. Jag och Lisa rörde vid fucking Julian. Can´t believe it. Helt jävla otroligt. I vilket fall som hellst, det var många fina spelningar och jag hade det sjukt roligt. Speciellt på fyllan. Sista kvällen var dock en aning dramatisk om jag får uttrycka mig så. Men det ska vi inte ta upp igen. Första kvällen var också otroligt rolig då jag gick runt helt ensam och dansade med massa okända människor. Vi lärde även känna några killar som bodde i ett dödsbo 5 mins från campet som vi gick till och hade lite party. Sista kvällen skulle jag dygna men lyckades tyvärr inte med detta. Tidigare hade jag sagt till John: -Ikväll ska jag dygna och sen ska jag somna i min stol. Nej förresten jag ska ju dygna! HAHA
Jag var ju en aning förvirrad. I allafall jag skulle INTE somna i nån jävla stol utan jag skulle hålla mig vaken natten lång. Detta gick inte vägen och runt 4-5 tiden somnade jag i en stol nånstans. Helt otroligt att Madde hittade mig och tog hem mig till vårt camp. Detta har jag dock inget minne av, jag kommer inte ihåg hur jag somnade, hur jag tog mig hem, så jag var som ett stort frågetecken när jag vaknade några timmar senare.


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0