jag blev full och gick runt i stilett för din skull


Jag saknar Alanya så mycket att jag får ont i magen. Det var så jävla fucking rolit om jag får uttrycka mig så. Det går inte att beskriva. Om 10 år åker vi tillbaka dit. 206, 201, 202,401, 404!!!
Alla ska dit. Vi får till och med med oss Jussi. Han måste åka med. Jag blev så fruktansvärt förälskad i stället. Finns inga ord, får nästan tårar och vill sätta mig på nästa plan och åka dit.
Jag träffade så otroligt många roliga och fina människor, vissa som man fortfarande har kontakt med. Det var helt fantastiskt helt enkelt.
Imorgon drar jag till Varberg och på lördag skjutsar mamma hem mig igen då jag måste mata katten osv. Så jag stannar i Götet och päronen åker tillbaka till Varberg. Och då ska Madde madde madde madde firas för tusan. YES!
Nu ska jag äta min ostmacka och dricka mitt te. Och halsa min hostmedicin. Och knapra på alvedon.
Tjohej

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0