transfiguration





Regnet bara öser på och jag sitter hemma och blir en aning galen. Jag vill ju ha sol!!! Kollade smhi.se och tydligen så ska det regna 10 dagar framöver vilket suger?
Sålänge får jag kolla på alla fina sommarbilder och njuta. Jag har trots allt haft en underbar sommar, den bästa!
Och jag önskar att vi stannade i alanya i en vecka till. Det hade vi kunnat göra om inte P&L hade varit inbokat veckan efter!! Tänk, en till gratis vecka i Alanya! Hur underbart är inte det på en skala.
Nu ska jag se vidare på sex and the city. är inne på sista säsongen nu. Sen blir det att se båda filmerna också. Riktigt SATC maraton har jag haft denna sommaren, under de regniga kvällarna såklart.
Igår var det också regnigt men jag trotsade vädret och träffade R på Henriksberg en sväng. Spelade biljard, kedjerökte och drack öl. Sedan träffade jag en gammal barndomsvän som var riktigt grym på salsa (vi begav oss upp till övervåningen för att ta del i salsakvällen). Och gissa om salsa var kul? Det har jag velat lära mig hur länge som helst. Efter lite träning blev jag uppbjuden på dansgolvet och dansade loss som ett amatör-proffs med min salsakung till kavaljer.
Hoppas ni har haft det bra mina vänner
kyss



Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0