Framtiden



Jag har nu suttit i flera dagar och grubblat över min framtid. Jag har två val just nu. Två jävla val. Det borde väl inte vara så svårt egentligen. Men vet ni vad? Det känns jävligt bra för jag känner på mig att det kommer bli bra oavsett vart jag börjar plugga i höst. Men en sak är säker, jag måste börja plugga! Mitt 5e handsval är jag intagen på. Det är ett val jag gjorde för att fylla ut lite. Det var den minst tekniska linjen och detta är på en höskola som jag alltid har haft något emot. Jag har aldrig dragits till denna skolan. Men nu funderar jag på att stryka sjuksköterskeutbildningen och satsa på något helt annat, trots att det har varit en dröm för mig att få hjälpa människor.
Jag ska ta en risk, en chans. Nu satsar jag!

Kommentera inlägget här
Postat av: sara

Aw, go for it! :) Har verkligen ångest, vet inte vad jag vill göra, kom in på receptarie i GBG, sj? asså vill inte bli det, as jobbigt det här

2010-07-20 @ 17:54:19
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/
Postat av: sara

Aw, go for it! :) Har verkligen ångest, vet inte vad jag vill göra, kom in på receptarie i GBG, sj? asså vill inte bli det, as jobbigt det här

2010-07-20 @ 17:54:26
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0