COld hard bitch and a kiss on the lips and he was on his knees.


Jag är fortfarande i extas. Jag lever på alla studentminnen för tillfället. Har varit på studentmottagningar och kollar på julias, lisas och julias bal. De var för övrigt hur snygga som helst! Bildbomb kommer senare!
Jag mår så jävla bra och jag känner bara för att lägga all skit bakom mig och börja leva på nytt. Bye bye hvitfeldtska, hej livet!
Igår sökte jag till funk på way out west och idag köpte vi biljetter till peace n löve. Måste fixa bussbiljett oxå. Därefter måste jag göra klart lite ryska- inlämningar jag har kvar och gå på en sista ryska lektion på måndag. Imorgon fyller min sötboll Ruben 19 år och vi ska grilla vid röda sten, blir även häng på andra lång då det är andra lång dagen! Sedan får vi se vart vi hamnar. På söndag är det picnic festivalen som jag har sett fram emot så! Förra året dansade vi loss som fan och jag och julia hamnade i GP! Detta året ska det bli lika fucking bra!
Nu ska jag dock sova för jag är galet trött men helt high on life för allt är så jävla bra!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0