It´s been a long time since i´ve had some fun. We used to be the luminary ones


På lördag åker jag och min alldeles egna blonda prinsessa ner till turkiet. Alanya närmare bestämt. Där ska vi sola, bada, festa, röka, dricka, skratta, hoppa, skutta, busa, leka och ha det allmänt underbart i en hel vecka. Det ska bli så skönt att komma bort från verkligheten och bara njuta. Jag e så jävla trött på allt och alla. I turkiet kan man boosta sin självkänsla till 100 med turkarnas fina men ofta falska komplimanger. Sånna får man höra åt höger och vänster här i sverige med men dessa har man lärt sig att filtrera bort.
Nu ska jag fortsätta dega i min säng eftersom jag har gått och blivit sjuk. Har sjukt ont i halsen,hade feber imorse och extrem huvudvärk. Jag har inte ens gått utanför dörren idag..och det är sjukt fint väder ute. Men jag har noll ork.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0