On top of the world....



Jag flippar snart. Jag har legat inne hela igår och hela idag. Jag mår piss. Mitt huvud snurrar och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har suttit inne och kollat på hela säsong 1 av Sex and the city och har inte ätit annat än grönsaker och frukt eftersom jag inte får i mig något annat och druckit massa te och vatten.
Men jag måste åka iväg med mamma och fixa lite stuff inför resan,växla pengar bla.
Jag tänker åka snygg men osminkad. Så är det.
Sitter och tittar på gamla bilder från Turkiet. Från 2008 närmare bestämt. Skön familjeresa men denna gången förväntar jag mig en grym avkopplings och party resa för faen!
Förra gången var vi i Kemer i Antalya som hade världens finaste strand (när den inte var fullsmockad med folk) med kullerstenar och vackra bergskedjor i bakfrunden. Vackrast var det på morgonen då vattnet var helt stilla, solens reflekterades på vattenytan och det enda man kunde se så långt ögat kunde nå var en enda liten fiskebåt.
Ja det var fint. Men nu vill jag uppleva den omtalade kleopatrastranden. Yes. vi får se vad den har att erbjuda!
Ha det bäst så länge. KISS

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0