And you sweetly retire as stars chase you away


Jag är ganska trött på en sak. Och det är sånt meningslöst snack om yta, alltså utseende. Jag är så trött på att höra; titta på hans fula hår, titta på hennes tjocka rumpa, kolla på den människans fula stil, se på den där tjockisen osv osv... JAG VET! Jag ser, jag är inte blind. Men det där är bara förutfattade meningar, jag hatar sånt. Visst, jag kanske ser en och annan konstigt klädd människa på stan men jag hatar meningslösa kommentarer. Jag vet att "karma is a bitch" för det senaste månaderna har varit förjävliga för mig. Jag tror att sånt kommer tillbaka till en. Det studsar tillbaka, det reflekteras, det sänds tillbaka.
Jag tror att det gäller att hålla tankarna för sig själv ibland. Jag menar, varför slösa så jävla mycket tid på att snacka skit om folk man inte ens känner. Dessutom är alla olika. Om du går förbi ett emo på stan tycker förmodigen emot att du ser ut som ett jävla freak och har fult hår och tjock rumpa och allt annat du inte tror att du har.
Jag gillar egentligen inte att snacka skit, men ibland blir jag så jävla trött på allt och vill inte ha moraliskt korrekt tänkande alls. Då snackar jag för fan skit. Men gör oss alla en tjänst, om ni ska snacka skit, gör det med stil. Ville bara få ut det. Har haft det på hjärnan hela dagen. Nu ska jag plugga historia.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0