Come and save me tonight, Come and save me tonight, Come and save me tonight







Haft en ganska go dag idag. Började 8.00 och slutade 9.30 som vanligt men gick sedan till stadsbiblioteket för att jobba på projektarbetet och stresshanteringen. Fick en del gjort men kunde ha gjort så mycket mer. Jag och L satt och kollade på balklänningar på nätet, kollade gossip på facebook och tog fjantade oss framför webcamen. Ja, ganska lyckad dag ändå!
Stressen har lagt sig lite och jag börjar känna lite hopp inom mig faktist. Jag tror att allt löser sig. Men kan inte uttala mig mer om det än, iallafall inte förräns på torsdag, då får jag veta mer och kommer förhoppningsvis 1 steg närmare målet. Hoppas hoppas hoppas hoppas, åh vad mycket jag vill det här. Jag hoppas så mycket att jag nästan spricker, fixar det sig inte på torsdag kommer jag falla ihop igen. HOPPAS!!
Jag hoppas så mycket att jag nästan börjar gråta, jag har för fan kämpat som fan med detta och misslyckas jag igen vet jag inte vad jag ska ta mig till. Då är jag tillbaka på ruta 1 igen och det vill jag ju inte.
Hoppas, ännu en gång!
Hoppas ni har haft en bra dag! ( Fan vad jag överkonsumera ordet hoppas, tror att det räcker för idag)






Kommentera inlägget här
Postat av: sophie

fasiken vad coola bilder, hur haru fixat dem så? xoxo

2010-03-02 @ 17:27:43
URL: http://goldentrasch.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0