I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.

I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.
I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.
I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.
I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.
I couldn´t even realize, that my life had turned to zero size.




Fattar ni hur mycket jag längtar tills våren? Men vi tar en sak i taget, först och främst längtar jag tills nästa vecka.
Då är manuset för projektarbetet inlämnat, projektarbetsdagarna över, ryska provet över, det jobbiga i engelskan e klart, biologi provet över, då vet jag matte betyget, då har jag haft mötet med Göran och mötet med Bodil!
Men idag har jag projektarbetet, engelska, ryska plugg och promenad på schemat. Ni förstår att det är mycket alltså!
PEACE!! 

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0