I wanna sing, i wanna dance, make somee loooooooooooove!


Ja! Jag lever! Och jag överlever allt detta, det kan jag lova er. Det är nästan så att jag är glad. På ett sätt. Jag åker till Ukraina om 11 dagar! Wohoooe! Åker en vecka innan påsklovet och är borta i 10 dagar! Sedan är det några dagars vila och sedan är det back to school. Jag läntar lite, behöver komma bort. Fastän det inte är nån stor resa är det alltid nått. Synd att det inte blev nån permanent vacation denna gången.
En glad nyhet, jag har sökt till högskolan! Det blev sjuksköterskeprogrammet på Göteborgs Universitet, borås och trollhättan. Dietistprogrammet, hälsoprototion på GU och sjöfart/logistik på Chalmers! Jag är nöjd. Vet dock inte vad jag ska ta som forstahandsval. Sjuksköterskedrömmen har jag fortfarande, men jag är samtidigt väldigt intresserad av kost och hälsa så dietist är superkul det med. Sjöfart/logistik tog jag för att ha någon plan ....c,d,e? Ja, som en sista utväg helt enkelt. Var impulsiv och det lät roligt!
Nu får vi se vilken ordning jag sätter dem i. Sjuksköterskeprogrammet på GU blir nog prioritering nr 1.
Btw, nästa vecka är det biologi och engelskaprov för min del. Och hela denna veckan har jag suttit och pluggat historia, har även hunnit göra en ryska läxa som jag tänkt lämna in imorgon och läst fysik. Jag känner mig duktig trots allt!
Nu fixar vi detta!
KRAM!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0