KÄMPA SA JAG JU!





Jag tror det hette lycka..
Nu sitter jag och pluggar biologi, går igenom ALLA jävla instuderingsfrågor och jag vet inte om jag ska ge upp, om jag ska känna mig som en loser för att allt går så dåligt i skolan just nu eller om jag ska intala mig själv att jag klarar detta. Frågan är ju: Klarar jag verkligen detta? Det känns som jag intalat mig det så många gånger förr och det har bara gått åt skogen. Nu sitter jag i vilket fall som helst, åter igen med biologin och tycker synd om mig själv. Mest för att jag valt detta äckel program where i don´t even belong. Hade jag fått spola tillbaka ca 3 år och fått välja om hade jag valt samhäll utan tvekan.
Jaja, måste sluta klaga. Det är bara att fortsätta kämpa. Förresten, jag åker till Ukraina den 29 mars!!!!!!!!Och är borta till den 8e April. Lägg det på minnet! Jag har något som är närmare studenten att längta till. Tills dess är det bara att kämpa kämpa kämpa! 

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0