PROJEKtarbete.....CHECK!

 
Det tog sin lilla tid kan jag säga. Har suttit sedan klockan 16.00 och jobbat på skiten. Mitt energiförråd är helt tomt och jag mår dåligt av att se Word.
Jag är klar. finito.
Jag dygnar idag. Jag har varit uppe sedan klockan 11. Och jag kommer inte gå och och lägga mig förän runt 21.00. Fyfan vad illa. Jag mår dåligt.
Klockan är 01.18 och om mindre än 5 timmar är jag på Landvetter, sitter på ett flyg på väg till München för mellanlandning och sedan vidare till Ukraina.
Det har inte slagit mig ännu att jag ska bort från sverige. Har inte fattat det än för jag har haft så mycket annat att tänka på. Jag vet inte ens om jag har packat ner allt jag behöver ännu. Hoppas det!
Nu ska jag läsa igenom PA en sista gång innan det skickas in till handledaren och sedan urkund!
Wish me luck!
Hörs om 10 dagar, alltså tosdag den 8e April.
PUSS, er Stacy!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0