It´s understood that you´r all too good. This shit is crazy





Igår var en bra dag. Jag var gladare än vad jag vart på väldigt länge. Måndagen var oxå en bra dag. Idag var en mindre bra dag, antagligen för att solen hade gått och gömt sig.
Var på stan före och efter skolan. Köpte lite fint som behövdes. Nu sitter jag med huvudvärk, andra dagen i rad och försöker peppa mig själv. Men samtidigt kommer de pessimistiska tankarna tillbaka och jag tänker: Vad fan ska jag ta mig till?
Jag måste till skolan i veckan och snacka med X. Dels för att jag vill ha besked, dels för att jag vill gnälla på honom och dels för att jag kommer att må dåligt om jag inte gör nått åt min situation. Denna veckan fokuserar jag på projektarbetet. Sedan matten. Jag mår dåligt av detta, fyfan vad skolan kan dra ner ens humör. Jag vet verkligen inte hur min framtid ser ut och det är ovissheten som gör mig så jävla deppig!




Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0