Leave your number on the locker and I'll give you a call


Nu har jag inte skrivit på ett tag och jag känner att jag behöver skriva av mig. Jag hade engelska prov igår, biologi prov idag. Imorgon ska vi simma i valhalla med klassen. På lördag är det middag hos M. På söndag ska projektarbetet in och på måndag morgon åker jag till ukraina. Mycket kul/jobbigt som händer. För övrigt så mår jag prima och är super glad. Just nu är jag bara så jävla trött efter en jobbig vecka.
Och juste! Idag var det 15 grader ute!!!! Helt sjukt! Jag tror att våren är här på riktigt. Snart är det student!!! Och jag kan inte sluta prova min balklänning för den e så jäkla FIN och jag känner mig verkligen som en prinsessa!
Allting e underbart helt enkelt. Nu sitter jag och lyssnar på Killers och äter marabou och tjockar mig. Hoppas inte det kommer synas på min kropp imorgon på simningen haha!
Nu ska jag packa en aning! Pusssssssss


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0