What the fuck was i thinking?



Åh vilken söndag, helt perfekt! Vaknade upp av solen, låg och drog mig i nån timme. Åt frukost och kollade på Scrubs. Sedan fick jag ryck, jag började städa hela mitt rum.Det är otroligt att jag börjar städa frivilligt när jag egentligen behöver plugga. Jag gör allt för att skjuta upp pluggandet. Det är så det går tll hos mig, jag skjuter upp allt. Jag säger det ännu en gång, jag är en riktig jävla prokastinerare. That´s what i do best. 
Garderoben städades. Bad pappa hjälpa mig ta bort min säng och byta ut den mot bäddsoffan. Fick omkring på tunga madrasser fram och tillbaka, flytta på sängarna, ta bort nattduksbord och montera klädstång. Mitt rum blev perfekt! Sovhörna, plugghörna, fashionhörna med klädstång och skor uppradade. Jag är jätte nöjd! Efter 3 timmars städande blev det engelskaplugg och sån skit. Sitter fortfarande och skriver engelska glosor, helt otroligt. Jag hatar engelska C.
Äsh, men jag är glad ändå.
-Anastasia

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0