Baby, why don´t you need me when i make me so damn easy to need

Jag är inte den som gillar att proppa i mig massa onyttigheter men idag hade jag en sån dag. Det blev glass, marabou hjärtan och massa schweizer nöts choklad. Ush, äckligt om man tänker efter.
Idag lämnades term paper in och jag är så stolt för det blev ett riktigt fint arbete kan jag tala om för er. Fick korta ner det en aning, hade ju tänkt att skriva om hela rock historien med alla genrer men det fick bli 50,60 och 70 tal. Iofs är 70/80 tal mer min grej men skit samma. 50,60 talet hade ju massa bra artister som Elvis och Beatles, Little Richard, Muddy Waters och Chuck Berry. 70 talet hade ju Led Zeppelin, Kiss, Alice Cooper, Deep Purple osv.
Måste dessutom läsa klart The dirt snart, men nästa vecka har jag ju slutprov i fysik B och det känns fördjääävligt. Hinner nog inte göra mkt annat än att plugga i veckan. Förhoppningsvis kanske man kan ta nån paus i helgen. För övrigt så är jag ledig onsdag, torsdag, fredag + lördag, söndag! Fysikplugg till max.




 


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0