But she´s always avoiding falling in love


Okej, efter att ha legat hemma i två dagar i streck gjorde jag comeback i skolan. Jag hade trots allt inte haft några lektioner på 4 dagar så det känndes en aning konstigt. I vilket fall som helst så kom jag tidigare för att plugga i tysta rummet för att sedan möta upp G för att göra det sista jävla provet. Han var sen. Som vanligt! Han är den mest virriga lärare jag någonsinn har haft under min 12åriga skolgång. Vem fan blandar ihop klockan 9 och 10? Det är två helt olika klockslag. Vem fan glömmer bort att man stämt träff, exempelvis utveckligssamtal? Hur fan kan man glömma sånt?
Inte okej G! Snart slipper jag iallafall dig. När provet var gjort mötte jag upp mitt favoritpar för att bege oss till Vasa för att hänga på espressohouse´s uteservering. Sedan fick vi även besök av några andra. Mysigt!
Resten av dagen har jag skrattat bort med mamma. Vi har kollat på gamla bilder och skrattat åt dem alla. Jag var ju en riktig jävla clown när jag var liten(är jag inte det fortfarande?). På varje bild gör jag grimaser, är utklädd, visar alla tänder jag ägde på den tiden(mjölktänder) och ser allmänt rolig ut. Den roligaste bilden måste ändå ha vart en från nyår för läääänge sen då jag hade min fula rosa overall på mig och stod och höll i ett champagne glas i ena handen och höll i någon vuxens ben med andra handen..det roliga med fotot var att jag såg ut som om jag hade blivit skjuten i magen eller något. Jag såg ut som en vettskrämd kanin.Jag gillade och gillar fortfarande inte raketer/smällare kan jag tala om för er. Jag gapskrattade i flera minuter. Fina magtröjor hittade jag också, spice girls motiv, spinkiga ben och 90 tals stuk över allting. Vilken nostalgi känsla jag fick.
 

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0