Fancy footwork

Vilken kväll det var igår. Det var helt jävla otroligt. Skumpa, jordgubbar, papparazzibilder, fina människor, vackra tjejer, stiliga killar, snygga bilar, glada miner, god mat, dans, hångel, smärta i fötterna, vin, fylla och massa annat fint. Sammanfattningsvis, den bästa kvällen jag någonsinn haft under de här tre åren.
Och allt har löst sig, jag fick de betygen jag ville ha och allt är perfekt nu, känner ingen ångest ingenting..bara lycka och ett sorts tomrum.
Mamma hämtade mig i natt, nångång efter 3. Jag kröp nästan fram till bilen, öppnade bildörren och däckade i baksätet. Fötterna kände jag knappt, så jävla ont hade jag efter att ha gått i mina 9 cm klackar från 18.00-03.00.
Jag kom hem runt 4 snåret och lyckades få i mig 4 bitar uppvärmd pizza, sedan däckade jag. Vaknade igen runt 10, bakis som ett svin och var tvungen att få i mig ännu mer mat.

Kommentera inlägget här
Postat av: John Lemon

När fan vill du ha din telefon? :O

2010-05-29 @ 17:55:49
URL: http://www.johnlemon.se

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0