i get that feeling when we are apart...without you.






Dagen i bilder. Jag hade en fin dag. Många fina människor överallt. Starka färger, glada miner, sol och massa lycka. Tillls...... jag får ett samtal. Och sedan har ett snack med min lärare. Då går det från 100 till 0. Jag hatar min jävla ryska lärare, jag har tappat respekten som fan.
I helgen blir det mer fysikplugg på G-nivå. Yes, ni hörde rätt. Jag failade provet...så går det. Måste klara det för helvete, annars går min värld under.


Kommentera inlägget här
Postat av: Anna

Så fina bilder Stacy! Och fin dag! Du löser fysiken. You go girl! Sen är det party :)

2010-05-21 @ 17:10:09
URL: http://djungeltrumman.se/annafladby

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0