Showing me a better way and all that my love can bring







Långhelg har det varit minsann, men jag har inte haft tid för att uppdatera. Jag har varit galet upptagen med fysiken. Under fredagen tog jag mig dock ut, till valhalla för att vara specifik. Simmade, solade och relaxade. Sedan blev det plugg inkl. gossip i 4 timmar. Alltså mindre än 4 timmars plugg :)
Men iaf, kul dag. Sedan bar det av mot frissan. Mitt hår var i katastrofalt skick och jag måste se respektabel ut under balen som är om 11 dagar. Färgning blev det också, något mörkare färg. Jag är nöjd och jag tror det kommer bli en fin kontrast till min fina klänning. Shit pommefrittes vad jag längtar! Men nu måste jag fokusera, på elektriska fält. Wish me luck!

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0