wash away yesturdays problems


Ungefär såhär har jag mått idag. I två dagar har jag befunnit mig i dvala. Jag har legat i min säng och stirrat på teven och allt onödigt den hade att erbjuda. Promenader blev det också, långa sånna. Med musik i öronen. Atmosphere på hög volym som vanligt. Ångestdämpande. Framkallar välbehag. Ger mig njutning. Får mig att kaxa till mig. Men sedan när det blir för mycket övergår jag till Def Leppard, Mötley Crue och Led Zeppelin. Ger mig styrka. Får mig på topp igen. Då känner jag att det är jag och världen igen. I can rock the world.
Så är det. Imorgon ska jag till skolan, var ju ledig hela idag. Då blir det prov och fysiklektion. Tråkigt som fan.
Nu ska jag dusha bort gårdagens problem.
Pusshej

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0