why cant we just keep it together?


Jag är så jävla förväntansfull.  Imorgon är det äntligen bal. Jag har väntat på att få gå på bal i 3 år och nu är stunden äntligen kommen. Jag har haft fullt upp i skolan och har därför inte haft tid att skriva. Det har vart såå mycket den senaste veckan, upp och ner. Det har varit skratt, tårar, sorgliga stunder, goda och roliga stunder, känsliga stunder och helt flippade stunder. Vi har nu efter tre år kommit fram till att nästan alla lärare vi haft är otroligt dåliga, mest när det kommer till sin pedagogik och sätt att handskas med elever. Det är inte klokt och jag vill bara lämna Hvitfeldtska bakom migg, börja på ett nytt kapitel. Jag är så arg och besviken på sååå många lärare. Idag fick jag dock veta att jag fick Godkännt i fysik B, 150 p kurs!! och jag är galet nöjd att jag gav min lärare en stor bamsekram och sa tack tack tack typ ca 10000 gånger! Nu är det avklarat. Idrotten är jag nöjd med, stresshanteringen, historian med. Dock inte engelska C.. jag har aldrig varit såhär missnöjd med mitt betyg. Jag fick en chock när jag såg betyget, kunde typ inte prata. Kom dock hem och läste kriterierna och kollade på mitt betygspapper och min lärare var såååå orättvis, orationell och orimlig när hon satte mitt betyg, ärligt talat!! Men jag orkar inte bry mig, istället ska jag på bal imorgon i min prinsessklänning, åka med ett stort tjejgäng med Tommy som kör oss i en gammal chrysler från 60talet och se heeelt badazzzle ut!!
Hoppas ni inte har allt för tråkigt imorgon kväll. Jag ska iallafall ge gärnet! :)
katshiiing, puss kram

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0