Uppskrapad armbåge+ enorm bula och huvudvärk = extremt lyckad kväll


Den där jävla alkoholen alltså! Igår började vi med after work runt 3 tiden ute på lindholmen. Jag och Liza delade på en kanna öl. Åkte därifrån till bellevue för att dra hem till J. Det blev en snabbis på systemet så klart vilket inte var tänkt från första början. Öl och falafel. Sedan åkte vi in till Frasses på lindholmen runt 9 tiden. Blev ett par öl där och en rååtankad stacy. 16 bussen körde mig och några andra in till stan och rätt som det är flyger jag 5-6 meter i bussen och hamnar i mitten av bussen och slår i huvudet. Ligger medvetslös i ..sekunder? minuter? ingen aning! Vaknar sedan till liv igen och inser hur jävla ont jag har och kan knappt ställa mig upp men som tur är får man hjälp av några H:are i rosa overaller! Vilken jävla tur.
Uppskrapad armbåge+ enorm bula och huvudvärk = extremt lyckad kväll..
Men jag börjar bli orolig över mig själv att jag dricker så fruktansvärt mycket. De tre senaste veckorna har jag druckit över 30 standardglas vilket för mig är sjuuukt mycket.
Jag börjar känna mig som en missbrukare och måste verkligen tagga ner. Blir så jävla besviken på mig själv.

Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0