Här kommer ett inlägg om mat

Mat och dryck är det bästa som finns..så därför tänkte jag ha ett inlägg om rolig och god mat jag ätit den senaste tiden.
Det har blivit mycket goda sushiluncher, salladsbuffeer, thai, penispasta, hemlagad pizza. När det kommer till dryck så har det mest blivit öl och cider. Ush vad jag hatar öl och cider just nu..mest öl. Men ändå dricker jag det fortfarande i stora mängder.
Juste, kanelbullens dag idag! Jag har lyckats trycka i mig en enorm, nybakad kanelbulle. Sjukt gott!
Nu ska jag äta pannkakor och dricka te, och skriva engelskan!
Ha det bäst!

Filippas penisfödelsedagsmiddag tillagad av joel

En bråkdel av all öl vi drack under nollningen!

Hemlagad pizza

Kommentera inlägget här
Postat av: erik

den där ölbåten e ju inte lite sjuk!! ..Det känns som nollningen kommer o vara något att se fram emot! ;D

2010-10-05 @ 22:21:36
URL: http://ahlmens.blogspot.com

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0