JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SKIT!

Nu har jag varit sjuk i snart 1 vecka och jag blir så besviken på mig själv att det inte går över!! Nu mår jag nästan sämre än vad jag gjorde förra veckan! Botten är nådd. Förr tänkte jag alltid, fan vad härligt att få stanna hemma i några dagar och slippa skolan! Men nu är det verkligen tvärt om! Jag vill ut härifrån, känner mig helt instängd eftersom jag inte har nån att prata med då alla är i skolan eller jobbar. Min hals gör fruktansvärt ont, eller rättare sagt mandlarna är svullna och halsen är svullen och det når ända upp till öronen! Allt gör fucking ont!
Jag kan inte äta, dricka, svälja och kan knappt prata! Detta är förjävligt. Imorse när jag skulle bege mig till skolan för att göra min första tenta fick jag damp då jag inte kunde äta frukost. Har under dagens gång ätit en halv banan, lite yoghurt, lite saft, lite morotsjuice, 2 tuggor spaghetti med köttfärssås och några skedar potatismos. Inget går för fan ner och jag är hungrig som ett as!!!


Kommentera inlägget här

Släng iväg några fina rader här:

Smeknamn:
Kom ihåg mig nästa gång

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress(så att jag kan besöka dig med):

Skriv fina ord här:

Trackback
RSS 2.0